Ditt innehåll här

varit upptagen med pyjamasparty! ♥

Hej! ♥

Igår kväll-idag var jag på pyjmasparty! Eller ja, vi hade pyjamaser på oss och kollade på film och käkade paj, chips och lösgodis. Det blev en prinsessas dagbok 1 & Moulin Rouge. jag hade faktiskt inte sett Moulin Rouge så det var tvunget att vi skulle se den! Filmen var mycket romantisk, men sorlig.
Vi vaknade så tidigt som halv 10 idag. Jag åkte hem vid 12 och lånade med mig 5 olika filmer! har sett en, och det var en prinsessas dagbok 2. Kommer det en 3:a? någon som vet det? =)

Annars har jag mest segat idag, kollat film och inte vetat vad klockan var eller någonting. Sugen på ananasjuice har jag varit också! :( jag har inte ens bytt om, sitter fortfarande i pyjamasen jag hade på partyt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0