Ditt innehåll här

mysig middag borta

hej! =) Jag stack vid 6 på middag hemma hos min tjejkompis Fannie m. familj, god mat och mycket snack. Kollade också på Mr. Beans semester (ligger mig varmt om hjärtat - älskar humorn Beeeean har!) så stack vi hem vid halv 12. Drack te och chillade till Final destination 2 som gick på tvn. Usch vilken jävlar film! men ändå kunde inte jag och mamma inte sluta kolla...
Mina ögon ploppar snart ur mitt huvud för jag är så trött. Gick och la mig vid 4 förra natten också, ska hoppa direkt i säng nu. Ska sova till minst 12 imorgon! hehehe.
Förresten, designen kommer ha en hel del förändring snart. Kika in här imorgon/övermorgon!

zzZzzZzzZzzZ........ *somnat på tangentbordet*
massa kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0