Ditt innehåll här

internet har strulat, fungerar på bärbara igen.

Jag har inte haft tillgång till internet på 3 dagar, har också haft fullt upp med Mjaou. Började skolan igår och det gick super, hade en vanlig skoldag. Slutade 2. Åkte sedan hem till lillskiten och myste med sex and the city hela dagen. Kollade sedan let's dance! RABIH ÄR SNYGG!!!! aaahh.
Idag - vaknade jag 10 av att pappa gick in och snackade om fjärrkontroller (?) haha, sedan så myste jag i sängen med Mjaou. Därefter dusch och frukost. Sofia påväg hit, vi ska fika och hon ska checka in lillskiten.

Jag ska blogga mycket idag. Med bilder och så, tyvärr vet jag inte om jag kan redigera och fixa designen för min stationära vill ej kontakta router'n, that sucks. men jag ska försöka fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0