Ditt innehåll här

2010 (kan fortfarande inte förstå det)

Hej! Första dagen på 2010! hur mår ni? igår firade jag med mamma, pappa, mormor, Bertil och Robin. Vi åt först förrätt som bestod av vitlöksbröd med marinerade räkor på, riktigt gott. Sedan varmrätten var fläskfilé med potatisgratäng och grönsaker och champinjon sås. Det smakade också väldigt bra. Efter det gick vi ut och smällde lite. jag älskar dess fyrverkerier på nyår, himlen fylls av ljus och glitter! Sedan efterrätten var blandannat chokladpudding med päronhalvor, jag som älskar chokladpudding. :)

Vid 11 åkte jag till Skanör och kollade 12slaget där med blandannat Sofia, Sedan åkte jag hem igen. Kollade på mr & mrs Smith - den filmen är riktigt rolig! Efter det var jag på datorn lite, sedan vid 4 tiden somnade jag.
Hur var ert nyår? fest? hemmakväll? släkten? Min var lite annorlunda än vad jag brukar göra, jag brukar festa med kompisar. Men det kommer fler tillfällen. ;-)



två bilder jag knäppte på kvällen, fick tyvärr inte ut någon kamera vid 12 slaget..


Kommentarer
Postat av: jessicaa

vi åt också chokladpudding som efterrätt :D<3 haha

2010-01-01 @ 19:53:44
URL: http://thisisjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0