Ditt innehåll här

fika och shopping!

Hej =)
Kom nyss hem ifrån fika på märta's och lite shopping! köpte en "klänning" som är ett linne egentligen och fina underkläder (visar sen). Det är riktigt najs ibland att handla nya underkläder och fräscha upp sin själ lite, även om kanske ingen ser dem så är det roligt att unna sig. Jag älskar att handla bh:ar och string, det roligaste som finns!

ja, imorgon är det nyår. Har funderat på vad jag skall göra, klänning och skor är klara för utgång, MEN om jag skall stanna hemma och vara med familjen? det var flera år sedan jag firade nyår med mamma och pappa. Visst, det känns lite tråkigt och jag kommer säkert ha tråkigt efter 1h men jag får se det possitivt, det kommer fler tillfällen och helger, speciellt nyåar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0